Новини та події
© Getty Images

Ділитися контентом з іншими корисно…

Життя у бізнесі

…але лише за умови, що ви просуваєте і розширюєте свій бізнес Amway у правильний спосіб

Існує безліч причин, чому ділитися контентом у соціальних мережах – це чудова ідея. Наприклад, це відмінний спосіб привернути увагу своєї аудиторії, продемонструвати свою досвідченість і покращити позиції свого персонального бренду, водночас виявляючи потенційних лідерів у своєму оточенні. Однак, перш ніж ви прочините навстіж двері у свій світ, варто зауважити кілька загальних правил і дотримуватися їх, якщо ви хочете бути успішними. У новій добірці Стандартів цифрових комунікацій (СЦК) ми розглянемо, що вам потрібно знати про те, як ділитися відео- і аудіоконтентом, онлайн-трансляціями, веб-сайтами, мобільними додатками, подкастами і блогами.

Чим ви можете і чим не слід обмінюватись

Ви можете – і вам потрібно - використовувати персональні сторінки у соціальних мережах, щоб ділитися відео, аудіо та онлайн-трансляціями зі своїми підписниками. Чимало продуктів, зокрема декоративну косметику або кухонне начиння, можна демонструвати за допомогою власноруч створених відеодемонстрацій без письмової згоди Amway. Скажімо, ви можете поділитися навчальним відео з нанесення макіяжу продуктів колекції ARTISTRY STUDIOTM для натхнення, навчання та заохочення ваших фоловерів.

Однак існує кілька винятків, коли ви не можете використовувати відео, аудіо та онлайн-трансляції. Це стосується контенту, який:

  1. був створений навчальною організацією;

  2. включає інформацію про спонсорство;

  3. містить твердження, не схвалені компанією;

  4. перелічує наявні НМБ та ціни на них;

  5. використовує конфіденційні матеріали про бізнес та компанію Amway.

Крім того, вам також знадобиться письмове схвалення від Amway будь-яких відео, аудіо або збережених онлайн-трансляцій, які ви плануєте продавати, поширювати або використовувати під час зустрічей із потенційними НПА або клієнтами.

Коли вам потрібне схвалення від Amway

Не весь створений контент однаковий. Один потребує мінімального втручання, тоді як інший може містити елементи, які вимагають додаткових перевірок. Наприклад, якщо ваше відео, аудіо чи онлайн-трансляція включає якісь твердження щодо продуктів або інформацію про пошук і залучення нових НПА, спонсорування або презентацію доходу, такі матеріали потребують перевірки з боку Amway, перш ніж їх можна буде розмістити в мережі. Так само будь-який контент, який включає інтелектуальну власність третіх сторін: музику, товарні знаки, логотипи, графічні елементи або зображення, – потребуватиме схвалення від цієї третьої сторони та письмової згоди від Amway. Коли ви створюєте контент для всіх видів цифрових комунікацій, – а не лише для соціальних медіа, – вам також знадобиться письмове схвалення Amway, перш ніж ви включите в нього таке:

  1. інтелектуальну власність компаній Amway, Alticor і третіх осіб;

  2. фото «до» і «після» та відповідні відео – візьміть до уваги, що це не стосується декоративної косметики;

  3. концепції блогів, мобільні додатки, подкасти та веб-сайти;

  4. онлайн-заходи, на яких використовується інтелектуальна власність третіх сторін АБО які відбуваються на інформаційних майданчиках, що належать чи контролюються не НПА;

  5. Прямі трансляції, під час яких використовується інтелектуальна власність третіх сторін АБО які відбуваються на інформаційних майданчиках, що належать чи контролюються не НПА.

  6. Демонстрації продукції, розроблені користувачами. Однак існують винятки. До них належать декоративна косметика, кухонне начиння, самостійне приготування їжі, демонстрації, виконані з чітким дотриманням інструкцій, оприлюднених Amway, а також надані Amway демонстрації продукції.

Щойно у вас виникли сумніви, чи можна ділитися тим чи іншим контентом онлайн, будь ласка, сміливо запитуйте. Amway з радістю розгляне ваш запит або контент і допоможе вам розвіяти будь-які сумніви, перш ніж щось робити. Також завжди самі звіряйтеся зі Стандартами цифрових комунікацій.

Щоб знайти докладнішу інформацію і натхнення, обов’язково перегляньте тут серію відео, спеціально присвячених СЦК. Маленька порада: спершу увійдіть під своїми даними НПА.

Ми використовуємо файли cookie, щоб вам було комфортно працювати з нашим сайтом. Ці файли зберігаються у вашому веб-переглядачі й використовуються більшістю сайтів для персоналізації вашої роботи.

Якщо ви продовжите користуватися нашим веб-сайтом, не змінюючи налаштувань, ми вважатимемо, що ви згодні з використанням файлів cookie.

Я розумію