Кошик (0) 0 Кошик

Кошик порожній

Дякуємо! Спиcok пokупok було перенесено у магазин.

Перейти у магазин
Новини та події
© Getty Images

Лідер. Команда. Бачення

Життя у бізнесі

Новий керуючий директор в Європі і Південній Африці Мелоді Накл та її команда розповідають про зростання, стратегії та майбутнє Amway.

Харизматична, віддана справі і далекоглядна – це далеко не всі якості Мелоді Накл, яка взяла на себе роль нового керуючого директора в Європі і Південній Африці на початку 2020 року. Мелоді не новачок в Amway. Більше десяти років вона працювала на різних посадах цієї компанії. Вона спеціалізується на створенні сильних брендів, вирішенні проблем і знаходженні стійких бізнес-рішень.

Лідер зі своїм баченням

Мелоді розповіла, що джерелом натхнення для неї є потенціал Amway, а також прагнення допомагати людям жити краще і бути здоровіше. Це прагнення вона втілює в життя. Вона розвиває лідерські якості НПА, допомагає новим НПА домогтися успіху, залучає і утримує клієнтів за допомогою першокласної продукції і дає можливість НПА об’єднуватися у спільноти по інтересах.

Мелоді має намір втілити в життя корпоративне бачення A70, яке, на її думку, є правильним шляхом у майбутнє.

«У нас вже є все, що потрібно»

Мелоді підкреслює, що на ринках Європи і Південної Африки вже є все необхідне для того, щоб НПА могли розвивати прибутковий і стабільний бізнес на шляху до А70. Тому вона піклується про те, щоб НПА було простіше залучати та утримувати клієнтів, допомагаючи їм створювати власні онлайн- та офлайн-спільноти. Підтримці такої стратегії будуть служити різні цифрові інструменти, спрощення процесу здійснення покупок, актуалізація продукції, бізнес-інсайти, а також постійна співпраця з НПА.

«Нами рухає прагнення допомогти НПА домогтися успіху. Ми хочемо, щоб бізнес НПА був прибутковим, сильним і стійким. Ми хочемо, щоб цей бізнес підтримував людей і надихав їх», – каже вона.

Щоб досягти цієї мети, Мелоді запросила двох експертів з Amway – Рубена Фамілія й Імрана Замана – приєднатися до її команди. Рубен – директор з продажів у Європі і Південній Африці. Протягом останніх 18 років він займався забезпеченням ефективності роботи і оптимізацією продуктивності в Amway. Імран, новий директор з цифрових і маркетингових питань в Європі і Південній Африці, почав працювати в Amway у 1998 році. Він керував ключовими маркетинговими і цифровими стратегіями брендів, продуктів і цифрової трансформації. Разом вони являють неймовірний потенціал для розвитку Amway в Європі і Південній Африці.

Від бачення до реальності

Мелоді зі своєю командою планують дотримуватися своєї стратегії, посилюючи підтримку НПА на кожному етапі їхнього бізнесу. Такий підхід, який буде реалізований у тісній співпраці з НПА, буде включати розширення можливостей отримання компенсацій, нові продукти, потужні інструменти побудови бізнесу і сучасний процес покупок. Зокрема, на цей рік були поставлені наступні цілі:

1. Впровадження Програми Core Plus+

«На даний момент Програма Core Plus+ у нас у пріоритеті. В її основі – прибутковість і націленість на клієнта, а також баланс між шириною і глибиною бізнесу. Ми хочемо, щоб НПА будували більш здоровий бізнес і з року в рік демонстрували високі показники підтвердження кваліфікації», – пояснює Рубен. «Це дуже всеосяжна програма, яка втілює в собі всі найкращі програми стимулювання бізнесу з усього світу. Таким чином, не має значення, на якому етапі побудови бізнесу ви знаходитесь, – Програма Core Plus+ підтримає вас».

Важлива частина цього підходу полягає в підтримці нових і вже досвідчених НПА. Щоб побудувати більш прибутковий і стабільний бізнес, їм необхідно стати більш клієнтоорієнтованими.

2. Цифрова трансформація

«Цифрові технології стануть вирішальним фактором, який забезпечить успіх НПА не тільки сьогодні, але і в майбутньому. За допомогою цифрових технологій можна робити покупки, залучати клієнтів, навчати, вчитися і управляти своїм бізнесом і своєю групою – ось на чому ми фокусуємося», – каже Імран.

Досягти цієї мети допоможе новий сучасний веб-сайт, який дозволяє як НПА, так і їхнім клієнтам отримати суттєвий і інноваційний досвід роботи з продуктом, а також надає для НПА цілий комплекс різноманітних бізнес-інструментів.

3. Передача культури Amway з покоління в покоління

«Наші засновники, Річ і Джей, завжди були націлені на постійний розвиток, і НПА застосовують цей принцип у своєму бізнесі. Вони постійно адаптуються до нових обставин, ростуть і розвиваються, щоб відповідати очікуванням своїх клієнтів», – говорить Мелоді.

«Ми в компанії Amway продовжуємо рухатися в цьому напрямку і постійно прагнемо до розвитку. З цією метою ми підтримуємо наших НПА, надаючи їм різні інструменти і можливості. Ми хочемо створити для них всі умови, щоб вони продовжували допомагати людям вести більш здоровий спосіб життя. Партнерство має вирішальне значення в цьому процесі, і ми плануємо створити ще більше ініціатив для НПА, щоб допомогти їм стати сильніше».

Лідерство під час кризи

В умовах пандемії COVID-19 здоров’я і безпека відразу стали головним пріоритетом. І хоча Мелоді шкодує про те, що не змогла зустрітися з НПА, як планувалося спочатку, вона вважає, що персонал Amway та НПА згуртувалися в цій кризі, а портфоліо продукції стало ще сильнішим. «Наші продукти і рішення по своїй суті пов’язані зі здоров’ям і гарним самопочуттям. Вони дозволяють людям вести більш активний спосіб життя», – каже вона. «Це стало очевидним в умовах нинішньої кризи і не зміниться ніколи».

Криза також прискорила впровадження цифрових технологій і надала Мелоді і її команді можливість допомагати НПА іншими способами. «Ми розширили використання цифрових технологій, щоб надати можливість співробітникам Amway та НПА спілкуватися, взаємодіяти і працювати віддалено, використовуючи різні платформи, – говорить Імран, – і поділилися корисною інформацією про те, як піклуватися про себе, своїх близьких, про своє самопочуття та імунітет».

Тепер, коли всі почали приймати нову реальність, майбутнє виглядає краще, ніж будь-коли раніше. «Коли ти бачиш підприємницький дух НПА та їхнє прагнення йти до мети, якої вони можуть досягти за допомогою правильної підтримки з боку компанії, – продовжує Рубен, – то розумієш, що нас дійсно ніщо не зупинить».

Що зміниться в майбутньому, зважаючи на нову реальність?

«Я абсолютно впевнена, що завдяки моїй команді, відданості наших співробітників і партнерству з нашими НПА ми станемо сильнішими, ніж будь-коли раніше, – каже Мелоді, – і я з упевненістю дивлюся в майбутнє».

Ми використовуємо файли cookie, щоб вам було комфортно працювати з нашим сайтом. Ці файли зберігаються у вашому веб-переглядачі й використовуються більшістю сайтів для персоналізації вашої роботи.

Якщо ви продовжите користуватися нашим веб-сайтом, не змінюючи налаштувань, ми вважатимемо, що ви згодні з використанням файлів cookie.

Я розумію