Кошик (0) 0 Кошик

Кошик порожній

Дякуємо! Спиcok пokупok було перенесено у магазин.

Перейти у магазин
Новини та події
© Getty Images

Корисні поради щодо продажу eSpring

Життя у бізнесі

Вам подобається Система очищення води eSpring, але ви не знаєте, як розповісти про це клієнтам? Ми допоможемо вам!

Спочатку ви повинні закласти міцну основу. Перш ніж заглиблюватися в технічні подробиці або розповідати про цифрові інструменти, такі як новий калькулятор заощаджень eSpring (докладніше про нього пізніше), під час розмови зі своїми клієнтами необхідно пам’ятати про три ключові моменти:

1. Визначте потреби клієнта

Можливо, вам не терпиться розповісти про переваги eSpring своєму клієнтові (а їх справді дуже багато ), але на будь-який консультації необхідно спочатку прислухатися до того, що говорить клієнт, щоб визначити його потреби. Якщо ви будете знати побажання і потреби клієнта, ви зможете надати йому необхідну інформацію і краще допоможете у виборі продукту.

Як це зробити найкраще? Ставте відкриті питання і уважно слухайте. Відкриті питання починаються зі слів «що», «як» і «чому». Це допоможе вам отримати більш розгорнуті відповіді, а не просто «так» або «ні». Уважно слухайте клієнта. Клієнт повинен відчувати, що його цінують.

2. Встановіть особистий контакт.

Потім вам потрібно встановити особистий контакт із клієнтом. Чи збігається причина, з якої ви купили eSpring, із потребами клієнта? Поділіться своєю історією з клієнтом!

3. Розкажіть про переваги

А тепер розкажіть про переваги системи eSpring, які можуть задовольнити потреби вашого клієнта. Навіщо фокусуватися на перевагах? Щоб розповісти, чим відрізняється продукція Amway від іншої продукції, сформувати позитивне ставлення до продукту і надати рішення, яке відповідає потребам клієнта.

© iStockphoto

Практична консультація: як зіставити потреби клієнта і переваги продукту

Готові зустрітися з клієнтом? Ось кілька прикладів того, як ви можете зіставити основні потреби клієнтів із перевагами eSpring під час консультації:

Потреба: «Нам не подобається водопровідна вода через її низьку якість».
Перевага eSpring: ця система видаляє з води все зайве. Система очищення води eSpring ефективна проти більш ніж 160 забруднювачів і знищує понад 99,9% хвороботворних бактерій і вірусів, а також цист*, дріжджів і цвілі, які можуть бути присутні в питній воді. А головне, всі корисні мінерали і важливі природні поживні речовини залишаються у воді.

Потреба: «Нам набридло возити додому з супермаркету важкі пляшки з водою».
Перевага eSpring: це бренд №1 у світі серед побутових систем очищення води (за даними дослідження Verify Markets обсягів світових продажів у 2018 році). Систему очищення води eSpring легко обслуговувати – потрібно лише міняти фільтр один раз на рік або після того, як він відфільтрує 5000 літрів води (в залежності від того, що настане раніше).

Потреба: «Ми не хочемо купувати пластикові пляшки – через них занадто багато відходів, які завдають шкоди навколишньому середовищу».
Перевага eSpring: завдяки eSpring можна мінімізувати кількість відходів і не купувати воду в одноразових пластикових пляшках. Завдяки передовим технологіям eSpring не витрачає воду даремно. До того ж, завдяки цій системі очищення води кількість пластика, що викидається, мінімізується.

Потреба: «Бутильована вода надто дорога».
Перевага eSpring: за допомогою калькулятора економії eSpring можна підрахувати, скільки можна заощадити, якщо відмовитися від покупки бутильованої води. Якщо мова зайшла про калькулятор заощаджень eSpring, саме час поговорити про цей інструмент.

*Ультрафіолет знищує цисти лямблій і криптоспоридії

Три поради з використання калькулятора заощаджень eSpring

Порада 1. Перед тим, як користуватися калькулятором заощаджень eSpring™, дізнайтеся:

  1. скільки коштує кубічний метр водопровідної води в місті або регіоні, де живе ваш клієнт;

  2. скільки в середньому коштує 1 літр бутильованої води в місті або регіоні, де живе ваш клієнт.

Порада 2. Підрахуйте економію свого клієнта за допомогою калькулятора заощаджень eSpring і викладіть ці дані у вигляді цікавих фактів. Наприклад, якщо економія становить 1500 кг, порівняйте цю цифру з тим, що клієнту близько. Можна сказати, що економія дорівнює масі цілого автомобіля!

Для досягнення найкращих результатів вам потрібно мати такі вихідні дані:

  1. середня ціна одного кубометра водопровідної води;

  2. середня ціна одного літра бутильованої води;

  3. кількість дорослих членів сім’ї;

  4. кількість і вік дітей у сім’ї;

  5. рекомендоване споживання води

За цими даними калькулятор розрахує наступне:

  1. коли окупляться інвестиції в eSpring;

  2. яка буде економія за рік;

  3. вага в кілограмах, яку людині більше не потрібно піднімати, коли вона припинить купувати воду в пляшках.

Порада 3. Незалежно від потреб ваших клієнтів, щоб краще підготуватися до консультації з eSpring, пройдіть тренінги від Академії Amway, а також стежте за спеціальними пропозиціями.
Також рекомендуємо переглянути серію відеороликів eSpring , доступних на медіасервері Amway. Вони також можуть допомогти вам підготуватися до консультації.

Академія Amway бажає вам успішних консультацій!

Ми використовуємо файли cookie, щоб вам було комфортно працювати з нашим сайтом. Ці файли зберігаються у вашому веб-переглядачі й використовуються більшістю сайтів для персоналізації вашої роботи.

Якщо ви продовжите користуватися нашим веб-сайтом, не змінюючи налаштувань, ми вважатимемо, що ви згодні з використанням файлів cookie.

Я розумію