Новини та події

Живи на повну

Продукти для активного способу життя

Використайте всі можливості XS™ Power Drink

Енергетичні напої дуже популярні серед завсідників нічних клубів і студентів. Також їх споживають спортсмени, які хочуть підвищити тонус перед виступами, і мандрівники, що відчувають порушення біоритмів унаслідок зміни часових поясів.

Проте банка енергетичного напою може містити кофеїн у поєднанні з цукром,коцентрація якого у чотири рази перевищує дозу звичайного газованого напою. Оскільки люди стали приділяти більше уваги своєму здоров’ю та харчуванню, ми пропонуємо НПА можливість рекламувати XS™ Power Drink — енергетичний напій, що не містить глютену й цукру, проте має чудовий смак.

Як повідомлялося на форумі Quartz, обсяги виробництва енергетичних напоїв у світі зросли з 3,8 млрд. дол. США в 1999 році до 37,5 млрд. дол. США в 2013 році (за даними Euromonitor). Це приріст у понад 620%.

Ми скористалися нагодою розпитати НПА Бернда Каттерфельда (18%) з Німеччини та Петра Cтепанека (Платиновий НПА-засновник бізнесу) з Чехії про те, як можна використати можливості XS™ Power Drink для розвитку бізнесу.


Як ви використовуєте XS™ Power Drink для проведення презентацій серед потенційних НПА?

Бернд: Я пропоную людям спробувати XS™ Power Drink, щоб самим вирішити, наскільки смачний цей напій. Реакція вражаюча — дев’ять із 10 клієнтів визнають, що це перший енергетичний напій без цукру, який їм смакує. Тому вони легко сприймають аргументи НПА, спрямовані на просування наших продуктів.

Штепанек: Я розповідаю про перспективи XS™ Power Drink, про історію створення напою та стратегії торгової марки — навіщо, власне, ми це робимо. Це ключовий підхід до зацікавлення людей.


Розкажіть про свій перший захід, присвячений XS™ Power Drink.

Бернд: Я часто працюю ді-джеєм у клубах і маю зв’язки з кількома агенціями. Наша перша вечірка з XS™ Power Drink пройшла успішно. Клієнти хотіли спробувати цей напій і рівень їхнього зацікавлення нас приємно здивував.


Чому XS™ Power Drink так підходить для спонсорування?

Cтепанек: Коли я побував у містечку Лагуна-Біч у Каліфорнії (місце появи цього напою), я зрозумів, що XS™ Power Drink — не просто напій, це стиль життя. Це ніби серфінг: ви не боретеся за хвилю з іншими, ви ділитеся нею. Таким є й мій підхід до спонсорування: ділитися базовими цінностями, очікуваннями й можливостями.


Яким ви бачите ідеальне середовище для продажу чи просування напою XS™ Power Drink?

Бернд: Це середовище, у якому люди почуваються зручно. Молодь часто відвідує клуби й вечірки, тому вони — чудова аудиторія для просування цього продукту. Багато людей готові спробувати пропоновані продукти, щоб відкрити для себе нові смаки та якості.


Які поради ви б дали організаторам заходів із XS™ Power Drink?

Бернд: Жодної анонімної реклами чи запрошень. Розпочніть із кола ваших особистих знайомих. Дозвольте людям спробувати продукт. Якщо він їм сподобається, на наступні заходи вони приведуть своїх друзів.

Ми використовуємо файли cookie, щоб вам було комфортно працювати з нашим сайтом. Ці файли зберігаються у вашому веб-переглядачі й використовуються більшістю сайтів для персоналізації вашої роботи.

Якщо ви продовжите користуватися нашим веб-сайтом, не змінюючи налаштувань, ми вважатимемо, що ви згодні з використанням файлів cookie.

Я розумію